Been there and i definitely go back! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Tim Knoop - WaarBenJij.nu Been there and i definitely go back! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Tim Knoop - WaarBenJij.nu

Been there and i definitely go back!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

09 April 2014 | Turkije, Istanbul

Merhaba!

Jaja toch nog een laatste reisblogg van deze geweldige ervaring!
Vrijdagochtend was het dan zover; koffer op slot laatste beetje opruimen en vertrekken..
Onze huisgenoten waren ook wakker en kwamen ons uitzwaaien, erg gezellig om zo toch nog eventjes afscheid te kunnen nemen :)
Eenmaal beneden met al onze bagage, van de 4 trappen die we ermee af moesten, nog wat laatste foto's gemaakt en toen was het toch echt tijd om te vertrekken.
Met een taxi bus zijn we naar de haven van Kadiköy gegaan, waar onze bus naar het vliegveld zou komen.
In de bus heb ik nog even goed uit het raam gekeken, want het avontuur Istanbul was nu toch echt ten einde..
Eenmaal bij het vliegveld ingecheckt en onze bagage afgedropt om vervolgens nog eventjes rond te kijken op het vliegveld.
In het vliegtuig hadden we het erover dat de 7 weken wel erg snel zijn gegaan! De tijd is voorbij gevlogen voor ons gevoel!
De terugreis is rustig verlopen en na een filmpje kijken, wat muziek luisteren en een spelletje spelen (en slapen voor de dames) waren we alweer terug in Nederland!

Nadat we onze koffers hadden gepakt stond de familie, mijn vriendin en mijn beste maat al te wachten :)
Na eerst mijn vriendin in mijn armen te hebben gesloten kon ook de rest niet wachten op me een hand of omhelzing te geven!

Op de terugweg in de auto vond ik het maar rustig op de weg. Is ook niet gek als je bedenkt dat in Istanbul net zoveel mensen wonen als in heel Nederland en het verkeer er een gekke huis is!

Afgelopen dagen weer even flink moeten wennen aan het ritme, het verkeer, maar vooral de rust.
Vandaag ben ik weer naar mijn eigen hogeschool Avans geweest; wat is deze opeens klein in vergelijking met de universiteit van Maltepe!
Ik wil zeker nog wel eens terug naar deze gigantische en prachtige stad!

Maar toch ben ik ook wel weer blij om thuis te zijn in dit kleine maar leuke land :)
Het was een prachtig avontuur met hoogte en diepte punten en ik wil mijn trouwe lezers bedanken voor het bijhouden van de, soms wel erg lange, bloggs! :)

Op naar het volgende avontuur wat mij betreft :D

Groetjes Tim

  • 12 April 2014 - 23:25

    Dianne:

    Lieve Tim, je laatste blog...... Ondertussen ben je al weer een week thuis. En hebben we al veel gehoord over al je ervaringen die je daar opgedaan hebt. Ook het observeren van de getraumatiseerde kinderen heeft je veel aan het denken gezet en was niet makkelijk, t besef dat je gewoon geluk hebt als je in een gewoon gezin opgroeit waar je liefdevolle aandacht krijgt, dat dat erg belangrijk is. Ook de structuur en het gecorrigeerd worden. Dingen die erbij horen. Nooit gedacht dat dat soms onhandelbare pimmetje nog eens zou uitgroeien tot de leuke knul die je nu geworden bent ;)
    Wij zijn weer blij dat je thuis bent en vooral dat je het zo goed naar je zin hebt gehad en vooral dat je weer maar eens hebt laten zien dat je zelfstandigheid en verantwoordelijkheid kunt dragen.
    We zijn trots op je!
    En stilletjes hopen we op nog eens zo'n avontuur, want een ding is zeker je hebt de smaak te pakken!
    Dus voor deze reis de laatste maar zeker niet de laatste blog die je geschreven hebt.......
    Dikke knuffel,goed gedaan Pa&Mamyxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Tim

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1298
Totaal aantal bezoekers 5309

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: