Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Tim Knoop - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Tim Knoop - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

17 Februari 2014 | Turkije, Istanbul

Vanmorgen opgestaan na een toch wel zenuwachtige nacht (telefoon de avond ervoor kapot laten vallen, maar is gelukkig opgelost)!
Vanaf Eindhoven ging onze vlucht vertrekken naar Istanbul :)
Het afscheid nemen op de luchthaven was zwaar, maar het avontuur stond op het punt om te beginnen.
De vlucht is super gegaan. Na onze landing hebben we de koffers gepakt en zijn we eerst iets gaan eten bij de burger king op het vliegveld van Istanbul.
Het was hier namelijk al kwart over 8 en we lustte wel wat.
Daarna de Havata bus gepakt naar Kadikoy waar ons hotel staat.
Het inchecken duurde eventjes bij het hotel, omdat ze het bedrag niet helemaal begrepen door een aanbetaling, maar gelukkig is dat helemaal goed gekomen :)
Nu zit ik met wifi in een mooie kamer :)
Maar voor nu, weltrusten! (het is hier namelijk alweer bijna kwart voor 1 en ik ben behoorlijk moe na dit eerste avontuur)